W tym dziale Ustawień systemu (Ustawienia systemu) definiujesz dane związane z mailami.
W naszym systemie możesz zdefiniować wiele papeterii mailowych.
Niezwykle istotny jest zanacznik treści (1) (Czym jest znacznik treści maila?). Jest to specjalna ramka oznaczająca właściwą treść maila - wszystko poza tą ramką jest papeterią. Jest to istotne np. podczas zmiany papeterii lub wykorzystania fragmentów treści (Jak działają fragmenty treści?) w trakcie wysyłania maila - treść w niej zostanie zachowana. By wstawić znacznik treści należy użyć przycisku Wstaw znacznik treści (2).
Podczas definiowania papeterii można użyć pól specjalnych. Więcej na ten temat tutaj: Pola specjalne.
Każdą papeterię należy nazwać (3). Jeżeli chcesz dodać więcej papeterii należy kliknąc przycisk Dodaj (4).
Informacja
Każde konto mailowe może być powiązane z inną papeterią - Formularz dodawania i zmiany konta mailowego
Gdy podczas synchronizacji maili (Jak działa synchronizacja maili?) system odnajdzie email od Twojego klienta to może go powiązać również z najnowszym tematem tego klienta. Pierwszeństwo mają tematy w trakcie negocjacji (Co to jest status negocjacji?).
System może oznaczać emaile pobrane do systemu jako przeczytane na Państwa serwerze pocztowym.
Po wypełnieniu całego formularza należy go zatwierdzić klikając w przycisk Zapisz zmiany