Wersja 3.4.0
Zmiany
- Maile
- podczas wysyłania maila można zapisać go jako szablon (Zapisywanie maila jako szablon)
- zmiana dedykowanego układu listy maili klientów. Lepiej widoczne jest czy email jest przychodzący czy wychodzący. Pojawił się również osobny przycisk do podglądu maila.
- możliwość dodawania maili klientów do ulubionych
- możliwość wysyłki ponownej maila - tylko dla maili wysłanych z systemu (Czy system obsługuje operacje typu Odpowiedz, Przekaż wszystkim?).
- w mailach pozostałych system szuka teraz adresów mailowych, które najprawdopodobniej są od Twojego klienta. Robi to szukając domeny (np. lukana.pl dla emaila biuro@lukana.pl) z adresu maila w już istniejących adresach klientów. (Jak powiązać maila z klientem i tematem?)
- gdy wybierzesz katalog wysłane w pozostałych mailach to główne pole szukania zamienia się na “Odbiorca”
- szczegóły mailingów mają nowy domyślny układ widzetów
- w mailingach podczas wyboru adresatów można wybrać pola jakie się pojawią w liście
- w mailach do wysłania dodaliśmy pole Data dodania
- podczas powiązania maila system proponuje tematy związane z klientem
- Zadania
- w zadaniach dodaliśmy nowe pole Postęp wykonania. Dzięki niemu można określić stopień wykonania zadania. Opcja szczególnie przydatna w zadaniach bezterminowych. Konkretne kroki postępu można dowolnie wybrać w konfiguracji systemu. (Co to jest postęp wykonania zadania?).
- pojawiła się nowa zakładka w menu głównym Postęp wykonania zadań. Wyświetla ona zadania do wykonania z podziałem na postęp. Zadania można przeciągnąć i upuścić zmieniając ich postęp.
- zmiana dedykowanego układu listy zadań. Nacisk położony jest na status zadania i jego postęp.
- Widżety
- możliwość skopiowania własnego widżetu (Czy mogę skopiować widżet?)
- możliwość przeniesienia widżetu do innej zakładki (Czy mogę przenieść widżet do innej zakładki?)
- możliwość wybrania liczby elementów na stronie w listach - domyślnie powiązane z ustawieniami użytkownika
- do klientów i tematów dodano widżety związane z dokumentami
- nowy widżet dedykowany dla szczegółów tematu - Wykres przebiegu statusów. Wykres pokazuje jak zmieniał się status tematu na przestrzeni czasu.
- nowy widżet dedykowany dla pulpitu - Skróty na pulpicie. Jest to lista przycisków dodawania obiektów np. Klienta czy maila.
- Klienci
- podczas sprawdzania istnienia podanego numeru NIP system nie weźmie pod uwagę kresek (“-”), i spacji(” ”).
- Tematy
- zmiana dedykowanego układu listy tematów. Lepszy widoczny status tematu oraz rozwinięte przyciski różnych operacji.
- Notatki
- w nazwie notatki jest usuwane całe formatowanie HTML
- System
- wyszukiwarka globalna szuka klientów również po miejscowości i adresie
- zaznaczone elementy jako ulubione mają teraz pełną ikonkę gwiazdy
- aktualizacja bibliotek
Naprawione błędy
- Maile
- system nie pobierał niektórych załączników gdy w nazwie pliku były specyficzne znaki
- nie brano pod uwagę domyślnego stronicowania w liście pozostałych maili
- podczas zmiany adresatów w mailingu usuwał informację o dotychczasowych mailach do wysłania
- Konfiguracja
- nie działało poprawnie sortowanie rodzajów dokumentów
- System
- poprawiony błąd z sortowaniem pól w widżetach