Dzięki elastyczności i możliwości dostosowania systemu pod procesy realizowanie w mojej firmie inFirma jest jedynym narzędziem klasy CRM, który używamy. Możliwość budowania lejków sprzedażowych, realizacji procesów z zakresu obsługi klienta, automatyzacji, fakturowania oraz rozbudowanego raportowania sprawia, że inFirma jest narzędziem, bez którego moja organizacja nie byłaby w stanie rozwijać się w takim tempie jak obecnie. Z systemu korzystam od 4 lat i mimo testów innego oprogramowania, nadal uważam ten CRM za najlepszy dostępny na rynku.
Program INFIRMA jest programem, który świetnie sprawdza się w małych firmach. Konstrukcja programu oraz jego obsługa jest czytelna, przyjazna. Interfejs użytkowania jest bardzo intuicyjny i łatwy w obsłudze. Program posiada wiele istotnych funkcji i jest elastyczny w dostosowaniu do potrzeb użytkownika. Uważam, że na chwilę obecną nie ma na rynku lepszego rozwiązania spełniającego wymagania CRM jak właśnie INFIRMA.
Z programu korzystamy już ponad dwa lata, jest to idealne rozwiązanie dla nas. Wszystkie czynności wykonuje się intuicyjnie co umożliwia całemu zespołowi łatwiejszą pracę. Dzięki programowi wszystkie najważniejsze informacje, zawsze mamy pod ręką.
Ewentualne zmiany i aktualizacje są wprowadzane w sposób niedezorganizujący naszej pracy.
Korzystam z CRM inFirma od samego początku istnienia mojej firmy i jestem bardzo zadowolony. Posiada wszystkie funkcje, które są mi potrzebne na co dzień. Zdecydowanie ułatwia i porządkuje pracę z dokumentami i umowami oraz daje dużo możliwości analizy przychodów i kosztów na świetnych wykresach. Jestem pewien, że nie wykorzystuję nawet 50% dostępnych w CRM opcji a i tak jest on dla mnie kompletny.
System inFirma jest bardzo prosty w obsłudze. Kilka minut i każdy opanuje obsługę na swoje potrzeby. Posiada estetyczny wygląd, sprawnie działa na urządzeniach mobilnych oraz posiada integrację z pocztą dzięki czemu mamy wszystko w jednym miejscu.
Cena licencji jest bardzo atrakcyjna. W porównaniu do ofert konkurencji jest wręcz idealna.
Polecam
Pracujemy z inFirmą od 2014 roku. Dla naszej firmy jest to podstawy system wymiany informacji pomiędzy centralą, a handlowcami w terenie. Osobiście jako osoba administrująca i zarządzająca systemem bardzo sobie cenię współpracę z inFirmą i korzystam z niej praktycznie na codzień. Wiem, że nie wykorzystujemy wszystkich opcji programu więc jest potencjał, który być może w przyszłości zagospodarujemy. Bardzo polecam wszystkim.
Szanowni Państwo,
Niniejszym zaświadczamy, że firma Almuz Acoustics korzysta z systemu CRM inFirma.pl, wykorzystując go jako główne narzędzie do zarządzanie relacjami z klientami i nadzorowania wszystkich procedur biznesowych odbywających się w ramach naszej działalności.
Mieliśmy przyjemność być jednymi z pierwszych użytkowników inFirma.pl, co miało miejsce w 2011 roku i przez cały czas ten czas, aż do chwili obecnej, widzieliśmy, jak na naszych oczach rozwija się i doskonali w pełni polski system CRM, który nie ma sobie równych, jeśli chodzi o szybkość działania, intuicyjność obsługi oraz szerokie możliwości konfiguracyjne, dzięki czemu istnieje możliwość niemalże dowolnego przystosowania inFirma.pl do swoich potrzeb. Jesteśmy przekonani, że każda firma bądź instytucja, bez względu na charakter prowadzonej działalności oraz obsługiwany sektor branżowy, odnajdzie w inFirma.pl przyjazne narzędzie, które pozwoli zwiększyć efektywność pracy i zaoszczędzić mnóstwo czasu za sprawą lepszej organizacji planu dnia. Odtąd nie będą umykały terminy spotkań ani ważne zobowiązania – o wszystkim w porę przypomną automatyczne powiadomienia, a łatwość, z jaką konfiguruje się poszczególne elementy systemu, to niewątpliwie jego największa zaleta!
Warto także zwrócić uwagę na rozbudowany dział pomocy (dostępny pod adresem: https://www.infirma.pl/pomoc/) oraz sympatyczny kontakt z autorem systemu, Panem Łukaszem Piernikarczykiem, który o każdej porze jest w stanie służyć pomocą i wsparciem technicznym. Są to ogromne atuty inFirma.pl, dla jakich ma on przewagę nad zagranicznymi rozwiązaniami z pogranicza customer relationship management, które mniej lub bardziej udanie są jedynie zaadaptowane do polskich warunków, podczas gdy użytkownik na dalszym etapie pracy zostaje sam, nie mogąc liczyć na tak rzetelną opiekę merytoryczną jak tutaj.
System inFirma.pl jest nieustannie rozwijany i doskonalony – i tak już od 2011 roku! Przez cały ten czas był i pozostanie w stu procentach polski, co oznacza, że wybierając inFirma.pl wspierają Państwo polski kapitał i ludzi z pasją, którzy przyczyniają się do rozwoju tego niezwykle udanego pod względem programistycznym narzędzia.
Jeśli dodać do tego wszystkiego niewielki koszt abonamentu miesięcznego, możemy powiedzieć bez zawahania: inFirma.pl nie ma konkurencji na rodzimym rynku! W dowód uznania naszych wieloletnich doświadczeń z inFirma.pl oraz po wypróbowaniu wszystkich alternatywnych systemów CRM, możemy śmiało polecić wszystkim wypróbowanie inFirma.pl. Jesteśmy przekonani, że po przejrzeniu wersji demo (https://demo.infirma.pl/) zarejestrują się Państwo, tak jak i my zrobiliśmy przed wielu laty, na bezpłatny okres testowy, a następnie zostaną już razem z nami – użytkownikami inFirma.pl jedną rodziną!
Życzymy wszystkim użytkownikom satysfakcji z użytkowania inFirma.pl oraz wielu Klientów i korzystnych biznesowo kontraktów, które będzie można dodać, a następnie nadzorować w myśl koncepcji CRM za pośrednictwem inFirma.pl. Proszę pamiętać, że mają Państwo przez pierwsze pół roku rabat w wysokości 10% na każdy abonament.
Z wyrazami uznania,
Almuz Acoustics
Aleksander Kwaśny
właściciel
Świetny system, intuicyjny a zarazem rozbudowany. W naszej firmie prowadzimy różne rodzaje transakcji z różnymi typami klientów, po dostosowaniu CRM'a do siebie jesteśmy w stanie prowadzić je wszystkie w jednym miejscu i na bieżąco śledzić postępy i statystyki w każdej gałęzi naszej działalności. Po wielu testach, nie raz dużo droższych rozwiązań, zostajemy w infirma na stałe. Wisienką na torcie jest świetny kontakt ze wsparciem.
Dzięki systemowi Crm Infirma nasza firma uporządkowała relacje z klientami.
Problemy z reklamacjami, niezałatwione sprawy, które frustrowały naszych klientów to już przeszłość.
Obecnie nie wyobrażam sobie funkcjonowania naszej firmy bez tego intuicyjnego systemu zarządzania relacjami z kontrahentami.
Doskonałe narzędzie pracy pozwalające usystematyzować bazę klientów i sprawić, że praca kilkunastu osób tworzących bazę, oferty,prowadzących spotkania z odbiorcami jest zintegrowana i usystematyzowana. Praca z tym narzędziem znacznie przyspieszyła obsługę klientów, sprawiła znaczy wzrost wydajności zespołu ludzi korzystających z CRM Infirmy i znacząco wpłynęła na poprawę wyników ekonomicznych naszej firmy. System bardzo intuicyjny i niewymagający specjalnych szkoleń dla zainteresowanych osób.
Gorąco polecam
Janusz Gardecki
PPUH SAGA Sp. z o.o. Sp.k.
Członek Zarządu
Z systemu inFirma korzystamy od początku istnienia naszej spółki, czyli prawie cztery lata. Strona ta niesamowicie ułatwia nam pracę, w bardzo prosty i przejrzysty sposób tworząc faktury dla naszych Klientów. Niezwykle ważne dla nas jest to, że w wyjątkowych sytuacjach nawet po wgraniu faktury w system, można ją edytować kilkoma łatwymi krokami.
Polecamy z całego serca pracę w systemie inFirma.
Dla nas jest to stały wybór i bezpieczeństwo.
Nie wyobrażam sobie prowadzenia działalności bez odpowiedniego CRM. Z inFirmą miałem do czynienia już od paru lat w poprzedniej pracy i po założeniu własnej działalności od razu podjąłem decyzję o zakupie licencji. Platforma jest przejrzysta, prosta w obsłudze i posiada wszystko co potrzeba do prowadzenia działalności jednoosobowej czy wieloosobowej firmy, mamy rozbudowany terminarz, mamy możliwość wprowadzania produktów, tworzenia profesjonalnych ofert, czy samego wystawiania faktur.
Gorąco polecam każdemu kto jeszcze nie zdecydował się na odpowiednie narzędzie do prowadzenia firmy.
inFirma jest bardzo praktycznym i przystępnym CRMem, zwłaszcza dla nowo powstałej firmy. Pozwala w sposób prosty wyskalować zapotrzebowanie pod względem ceny co dla działalności w początkowej fazie rozwoju jest bardzo ważne.
Duża funkcjonalność zapewnia użytkownikowi wszystkie niezbędne narzędzia do codziennej pracy i prowadzenia aktywnej sprzedaży.
Przed zastosowaniem inFirmy testowałem inne programy dostępne na Polskim rynku lecz albo były za drogie dla małego przedsiębiorstwa lub nie zapewniały odpowiedniej funkcjonalności.
Niniejszym zaświadczamy, że system inFirma jest przyjazny dla Użytkowników a jego obsługa bardzo intuicyjna. System jest elastyczny i pozwala w pełni dostosować funkcjonaność do indywidualnych potrzeb użytkownika. Korzystanie z systemu ułatwia wszystkim pracownikom firmy dostęp do pełnych i rzetelnych informacji dotyczących naszych klientów
Jestem użytkownikiem systemu CRM inFirma.pl od blisko roku.
Bardzo sobie chwalę ten system, nie tylko dla zalet typowych dla systemów CRM, jak np. organizacja pracy z klientami, ale również dlatego że posiada on funkcję zarządzania finansami. Wystawianie faktur, kontrola przepływów gotówki i, co niespotykane, zarządzanie kosztami pozwala efektywniej prowadzić przedsiębiorstwo.
Sam system jest przejrzysty i intuicyjny w obsłudze - polecam.
Prowadzę firmę handlową i korzystam z CRM-a Infirma od kilku miesięcy. Jest to proste w obsłudze ale w pełni funkcjonalne narzędzie . Pozwala mi rejestrować wszelkie działania oraz kontakty jaki zostały wykonane u obecnych jak i potencjalnych klientów. W jednym miejscu zamieszczone są wszystkie działania oraz dokumenty , nawet zewnętrzne, jakie dla tego klienta zostały wystawione.
Nie wyobrażam sobie możliwości prowadzenia firmy handlowej bez takiego systemu jakim jest CRM Infirma. Najważniejsze zalety: online, możliwość pewnych modyfikacji systemu dla własnych potrzeb, import i eksport danych z i do pliku csv, szybkość działania, prostota obsługi, przejrzystość zebranych danych. Jak każdy system ma pewne niedoskonałości, ale przez wzorowy kontakt z twórcą systemu, są one w krótkim czasie poprawiane. Szczerze polecam.
Z systemu inFirma korzystamy od 2014 roku, od początku istnienia naszej firmy. Decyzję o rozpoczęciu z korzystania z systemu podjęliśmy po zapoznaniu się z wersją demo inFirma oraz innych systemów. InFirma wg nas był najbardziej intuicyjny, prosty i przejrzysty, a zarazem wielofunkcyjnym systemem do zarządzania relacjami z klientem, monitorowania projektów jak również rozliczania ( fakturowania ). Spełniał i nadal spełnia nasze oczekiwania.
Z czystym sumieniem możemy polecić wszystkim ten system.
Wsparcie techniczne reaguje błyskawicznie, odpowiedź na maila nigdy nie trwała dłużej jak kilka godzin, większość spraw załatwiona jeszcze tego samego dnia.
Jeżeli ktoś szuka systemu, w którym chce zarządzać bazą klientów inFirma sprawdzi się w 100%.
W 2018 roku będziemy kontynuować pracę na tym systemie.
Z systemu CRM inFirma korzystamy od dwóch miesięcy i okazuje się w pełni realizować nasze oczekiwania. Przejście z prostych tabel excela do nieco bardziej skomplikowanego "tworu" okazało się bezbolesne i płynne, a co najważniejsze - zajęło niewiele czasu, ponieważ CRM inFirma jest intuicyjny i przejrzysty. Utrzymany w nowoczesnej i kolorowej, możliwej do spersonalizowania strukturze, nie tylko cieszy oko, ale także sprawia, że żadne zadanie temu oku nie umknie. Czytelne menu, wiele opcji i rewelacyjne rozwiązania dla sprzedawców, którzy pilnują terminów i kwot.
Potencjał systemu ogromny, a nawet jeśli ktoś nie potrzebuje uruchamiania wszystkich możliwych funkcji, to może samodzielnie zmodyfikować system tak, aby widzieć tylko potrzebne sobie elementy.
Dodatkowo wysoce konkurencyjna cena, która bardzo zachęca.