W tym dziale Ustawień systemu (Ustawienia systemu) definiujesz dane związane z Twoją firmą jak np. nazwę, adres, lokalizację czy dane kont bankowych.
Tutaj można wpisać dane Twojej firmy. Dane te są wykorzystywane podczas generowania dokumentów z systemu takich jak oferta cenowa lub faktura.
Dodatkowo można tutaj wgrać logo Twojej firmy. Logo to pojawi się zamiast logo inFirma w lewy górnym nagłówka systemu, a także w lewym górnym rogu papeterii podczas generowania dokumentów z systemu.
Położenie Twojej firmy można również zaznaczyć na mapie.
Można podać tutaj dane twoich kont bankowych poprzez uzupełnienie odpowiednich pól. Konto bankowe jest wykorzystywane podczas generowania faktury (Formularz dodawania i zmiany przychodu).
Dokładny opis opcji pola multiwyboru znajdziesz tutaj - Jak działa pole multiwyboru?
System automatycznie wystawia faktury pro formy gdy zbliża się koniec okresu abonamentowego. W tym miejscu możesz określicz czy chcesz by te faktury pro formy były automatycznie wystawiane na okres miesięczny czy roczny.
Po wypełnieniu całego formularza należy go zatwierdzić klikając w przycisk Zapisz zmiany