Wersja 3.0.2
Zmiany
- Widżety
- ekrany szczegółów i analiz obiektów zostały przerobione na widżety. Można wybrać, zmieniać rozmiar i kolory widżetów na tych ekranach podobnie jak na pulpicie (Widżety).
- widżety można układać w wirualnych 6 kolumnach (poprzednio w 4). Oznacza to, że w rzędzie może być do 6 małych widżetów. Umożliwi to lepsze dostosowanie pulpitu na ekranach z wysokimi rozdzielczościami.
- możliwość skopiowania pulpitu (układu widżetów) od innego użytkownika (Czy mogę skopiować widżet?)
- Klienci
- w konfiguracji pojawiła się opcja Unikalny NIP, która jest domyślnie włączona. Po jej wyłączeniu można dodać do systemu dwóch klientów o tym samym numerze NIP. Opcja jest przydatna do obsługi oddziałów o tym samym numerze NIP.
- w formularzu dodawania klienta (i osoby kontaktowej) można wprowadzić email i telefon bez klikania w przycisk “dodaj”
- Tematy
- na stronie ze statusami realizacji dodano pola z datami realizacji tematu
- zmniejszono awatar użytkownika na stronach ze statusami tematów
- przy zmianie klienta tematu, system zmienia też klienta dokumentów, kontaktów, notatek, maili i zadań powiązanych z tym tematem. Zmiany są widoczne po odświeżeniu strony z systemem.
- w szczegółach tematu pojawił się przycisk umożliwiający powiązanie tematu z kampaniami.
- Osoby kontaktowe
- przy zmianie klienta osoby kontaktowej, system zmienia też klienta dokumentów, kontaktów, notatek, maili i zadań powiązanych z tą osobą kontaktową. Zmiany są widoczne po odświeżeniu strony z systemem.
- Finanse
- jeżeli podczas generowania faktury zostaną określone płatności to domyślnie wybranym sposobem płatności na dokumencie będzie sposób płatności z ostatniej płatności
- Dokumenty
- z podglądu dokumentu można wysłać maila z dokumentem jako załącznik z wyborem szablonu i papeterii
- w szablonach numeracji dokumentów można użyć wzoru {MM}, który podstawia numer miesiąca, ale nie resetując numeracji w kolejnym miesiącu.
- Maile
- w szczegółach maila klienta pojawił się przycisk usuwania
- poprawiono wygląd nagłówka maila klienta wyświetlany na smartfonach
- Raporty
- w raportach tabelarycznych pojawiło się podsumowanie
- Zadania
- podczas przekazywania zadań między użytkownikami, zmienia się rownież zlecający jeżeli jest tym samym użytkownikiem, od którego zadania są przekazywane
- w liście zadań zadanie można oznaczyć jako wykonane z uwagami
- Konfiguracja
- jeżeli użytkownik nie ma uprawnień to nie pokazuje się przycisk zmiany konfiguracji
- System
- w wyszukiwarkach można skorzystać z operatorów “jest pusty” i “nie jest pusty” np. dla pola Klient w wyszukiwarce kontaktów.
Naprawione błędy
- Finanse
- podczas zmiany przychodu bez faktury pojawiał się drobny błąd
- Dokumenty
- we wgranych ofertach błędnie pojawiał się przycisk “Wygeneruj przychód”
- Zgody
- nie można było zmieniać zgód
- można wykorzystać pola udzielonych zgód w wyszukiwarce klientów i osób kontaktowych
- Maile
- podczas planowania maila do wysłania występował błąd
- poprawiono wyświetlanie telefonu użytkownika w papeterii. W niektórych przypadkach należy usunąć pole specjalne “komórka” i wstawić “telefon”
- maile do wysłania nie pamiętały powiązanego tematu
- Zadania
- w niektórych przypadkach były błędnie pokazywane dni, w których się zadania będą powtórzone
- Raporty
- przy zmianie szablonu raportu system dodawał nowy
- przywrócono możliwość powiązywania kampanii z klientami i tematami
- Notatki
- nie wyświetlały się użyte kolory w notatkach
- Historia
- w niektorych sytuacjach pojawiał się błąd danych