system (od strony jego użytkownika) został napisany od nowa z wykorzystaniem najnowszych technologii jak Angular 2+, Bootstrap 4 czy FontAwesome 5 i wiele innych. Wiąże się to z odświeżonym wyglądem całego systemu oraz innymi usprawnieniami w działaniu systemu.
system zapisuje teraz do pamięci przeglądarki (cache) szczegóły określonych obiektów, dzięki czemu nawigacja pomiędzy wgranymi wcześniej obiektami jest błyskawiczna. Cache jest trzymany tylko podczas aktualnej sesji - jeżeli zostanie odświeżona strona w przeglądarce to cache zostaje wyczyszczony.
nieznacznym zmianom uległo główne menu. Grupa Użytkownicy powędrowała do góry, Konta mailowe do grupy związanej z mailami, Twoje ustawienia do grupy Konfiguracji, a Zyski do grupy Przychody.
w nagłówku systemu pojawił się przycisk Płatności z listą przeterminowanych przychodów i kosztów.
w poprzedniej wersji podczas filtrowania obiektów np. klientów, wyborze klienta i powrotu przyciskiem wstecz w przeglądarce system “zapominał” o wybranych filtrach. Teraz system “zapisuje” filtry w adresie przeglądarki dzięki czemu zapamięta wybrane wcześniej filtry.
zmienił się układ wyszukiwarek obiektów. Przycisk filtrów powędrował na prawą stronę. Za pomocą przycisku Filtruj można wywołać wyszukiwarkę zaawansowaną. Wybór pól filtrowania odbywa się teraz w dodatkowym oknie.
wiele obiektów jak np. Osoby kontaktowe, Kontakty czy Maile mają teraz dedykowaną listę wyników dzięki czemu dane są przedstawione bardziej czytelnie.
główna wyszukiwarka systemu otwiera się teraz na całym ekranie, a wyniki wyszukiwania różnych obiektów są od razu widoczne bez konieczności wybrania odpowiedniej zakładki.
podczas dodawania obiektów (np. klienta lub tematu) można wybrać, które pola będą od razu widoczne, a które zostaną ukryte pod przyciskiem Pokaż dane dodatkowe. Można również zmienić kolejność tych pól. Dzięki temu użytkownik samodzielnie zdecyduje, które dane są dla niego najważniejsze.
nie można już wyznaczać kolejnego ekranu podczas dodawania/zmiany obiektu.
usunięto możliwość powtarzania np. przychodów czy kosztów. Można użyć opcji kopiuj
tematy można dodać do archiwum
dodano stronę z analizą klientów
zmieniła się strona z analizą tematów wg statusu negocjacji. W kolumnach pojawiają się tematy odpowiedniego statusu wraz z sumami wyceny i ilości
pojawiła się strona z analizą tematów wg statusu realizacji działająca podobnie jak wyżej.
na stronie z lejkiem sprzedaży pojawiają się dwa lejki - wg wyceny tematów oraz wg ilości tematów.