Wersja 2.3.0
Zmiany
- Finanse
- możliwość ustawiania przychodów i kosztów jako zapłacone w ponad 100%. Pojawiło się dodatkowa opcja w polu “Zapłacone” - “Nadpłacone”.
- Dokumenty
- domyślnie dokumenty generowane z systemu są dodatkowo zabezpieczone przed zewnętrzną modyfikacją. Opcję można przełączać w konfiguracji systemu (Zabezpiecz dokumenty PDF)
- podczas generowania dokumentu w opcjach dodatkowych można nadać hasło, które należy podać podczas otwierania dokumentu (Opis na przykładzie oferty cenowej - Jak wygenerować ofetę cenową?)
- wiekszy odstęp po dacie faktury
- Maile
- podczas zapisywania szablonu system nie zapisuje już w szablonie wyglądu papeterii. Teraz tworzy ją w trakcie tworzenia maila do wysłania. Jeżeli szablon nie ma mieć papeterii to podczas jego tworzenia należy wybrać “Brak papeterii” z opcji zaawansowanych.
- gdy system nie potrafił zapisać wysłanego maila na serwerze pocztowym (np. z powodu przepełnienia skrzynki) to nie zapisywał go również w mailach klienta. Teraz go zapisuje.
- Raporty
- możliwość generowania raportów z kampanii
- Użytkownicy
- nazwisko i imię widoczne podczas zmiany uprawnień i hasła
- Zadania
- możliwość wyświetlenia zadań wszystkich użytkowników na jednym kalendarzu (kalendarz-wszystkich-uzytkownikow)
- Konfiguracja
- W wielu elementach można skorzystać z konfigurowalnych fragmentów treści np. podczas wysyłania maila, dodawania kontaktu czy generowania umowy. Więcej na ten temat w pomocy - Jak działają fragmenty treści?.
- Fagmenty treści można definiować w nowym dziale w konfiguracji systemu - konfiguracja-fragmenty.
- System
- możliwość przeglądania, dodawania i usuwania zamówień abonamentowych w systemie. Więcej na ten temat w dziale pomocy Abonamenty
- wyższy pasek postępu ładowania
- w podsumowaniu tabel nie pojawia się domyslna waluta ‘zł’ w polach gdzie mogą być różne waluty
Naprawione błędy
- Dokumenty
- komunikat o błędzie gdy generuje się fakturę z błędnie podanymi kwotami netti, vat i brutto
- Maile
- przy dużej liczbie zdjęć w mailu system nie zapisywał pełnej treści szablonu
- przy wysyłaniu maili system nie zawsze pokazywał wszystkich pracowników w sugestiach emaila
- Raporty
- podczas edycji raportu nie zawsze wyświetlały się wszystkie dostępne pola