Wersja 2.1.1

Zmiany

  • Zadania:
    • w głównym kalendarzu użytkownika, w nagłówku okna głównego, pojawiły się linki do podglądu kalendarzy innych uprawnionych użytkowników.
    • administrator całego systemu (z reguły pierwszy zarejestrowany użytkownik) może teraz edytować, usuwać i oznaczać jako wykonane zadania wszystkich użytkowników.
  • Maile:
    • podczas wysyłki maila z wykorzystaniem szablonu maila system zapisuje to powiązanie, dzięki czemu w danych szczegółowych szablonu pojawiła się zakładka z mailami wysłanymi przy pomocy tego szablonu
    • podczas wysyłki maila z poziomu przychodu system zapisuje to powiązanie, dzięki czemu w danych szczegółowych przychodu pojawiła się zakładka z mailami wysłanymi
    • podczas synchronizacji maili system nie oznacza maili na serwerze jako przeczytanych
    • gdy email nie ma tytułu wyświetlone zostaje “– brak tytułu –”
  • Notatki:
    • notatki można dodać podczas dodawania lub edycji obiektów (np. klientów, tematów, przychodów)
    • zbiorcze notatki w szczegółach np. klienta są sortowane malejąco wg daty dodania notatki
  • Zadania:
    • w liście zaległych zadań w nagłówku widoczny jest teraz powiązany z zadaniem klient
  • System:
    • stronicowanie pojawiło się również nad tabelą z wynikami
    • większe suwaki do przesuwania ekranu

Naprawione błędy

  • Klienci:
    • nie można było usunąć adresu email lub telefonu
    • mapa nie zawsze się wyświetlała poprawnie
  • Tematy:
    • system nie brał pod uwagę indywidualnej nazwy w produktach ofertowych podczas generowania oferty lub przychodu
  • Maile:
    • czasem załącznik w PDF system nie otwierał w oknie tylko pobierał
    • podczas tworzenia szablonu maila system niepotrzebnie wyświetlał powiązanego klienta i pracownika
  • Finanse:
    • nie zawsze wyświetlał się właściwy sposób płatności w wygenerowanych fakturach
  • Dokumenty:
    • jeżeli klient był osobą to jego nazwisko i imię nie widniało na dokumentach
  • Użytkownicy:
    • wrócił kalendarz z zadaniami użytkownika
  • Raporty:
    • system błędnie eksportował niektóre pola do pliku PDF
    • nie można było wyeksportować do PDF tabeli wyników
  • Historia:
    • system odnotowywał zawsze zmianę dat mimo, ze zmiany nie było
  • Import:
    • system nie wyświetlał błędu gdy plik importu miał ustawione złe kodowanie
  • System:
    • nie można było wgrać plików z wielkimi literami
    • przy zdefiniowanych domyślnych wartościach formularzy dodawania np. klientów system podstawiał te wartości nawet przy edycji
    • system wypisywał “Invalid date” zamiast “-“

Opis zmian wersji 2.0

Opis zmian w wersji 2.0 w porównaniu do wersji 1.20 znajdziesz tutaj - Wersja 2.0