Zadania: w ustawieniach użytkownika->kontakty można włączyć opcję by termin następnego kontaktu (podawany podczas dodawania kontaktu) był definiowany wraz z godziną. Wówczas zostanie dodane godzinne zadanie. Jeżeli godzina zostanie ustawiona na 00:00 wówczas zostanie dodane zadanie całodzienne.
Finanse: system pobiera teraz kursy walut ze strony NBP - wcześniej z Google
Produkty: pole “Kod” przeniesione do danych nieukrytych w formularzu dodawania i zmiany produktu
Tematy: nie można było usunąć grupy tematów
Kontakty: kontakt dodawany wraz z mailem klienta nie był powiązywany z odpowiednim tematem
Widżety: system źle obliczał zmianę wartości
System: podczas edycji zadań nie zawsze pojawiały się nazwy powiązanych klientów, tematów czy pracowników
Opis zmian w wersji 2.0 w porównaniu do wersji 1.20 znajdziesz tutaj - Wersja 2.0