Wersja 2.0.0-beta.6

Zmiany

  • Klienci: sprawdzanie istnienia NIPu podczas dodawania klienta

  • Dokumenty: możliwość wyboru papeterii i szablonu maila podczas wysyłania pliku jako załącznik z okna podglądu dokumentu

  • Zadania:
    • w ustawieniach użytkownika można określić czy w kalendarzu mają zostać wyświetlone terminy płatności przychodów i/lub kosztów
    • w ustawieniach użytkownika można włączyć opcję wyświetlania terminów zakończenia tematów w kalendarzu
    • w ustawieniach użytkownika można włączyć codzienną wysyłkę listy zadań na dziś
  • System: poprawiony wygląd chmurek z informacjami

Naprawione błędy

  • Maile: system nie wybierał właściwego konta mailowego przy korzystaniu z szablonów maila
  • Przychody: nie można było edytować płatności gdy przychód nie miał produktów
  • Import: naprawiony błąd wykrywania końca linii pliku importu
  • System: naprawiony błąd gdy przekazano sobie samemu uprawnienia