Jak dodać klienta?

Dodać klienta można na kilka sposobów. Oto najpopularnejsze.

Z menu głównego

By dodać klienta z menu głównego (Co to jest menu główne?) należy wybrać z menu Klienci (1), a następnie Dodaj klienta (2).

Z nagłówka

By dodać klienta z nagłówka (Co to jest nagłówek?) należy rozwijąc listę Dodaj (1) i wybrać Klient (2)

Z listy klientów

Jeżeli na ekranie masz wyświetloną listę klientów to możesz nacisąć przycisk Dodaj klienta (1) znajdujący się w nagłówku okna głównego (Co to jest okno główne?).

Formularz dodawania klienta

Po otwarciu ekranu dodawania klienta pojawi się formularz do uzupełnienia.

System podczas wpisywania Nazwy skróconej i Pełnej nazwy sprawdzi czy w systemie nie istnieje klient o takiej samej nazwie. Jeżeli tak to nie pozwoli dodać takiego klienta - należy zmienić nazwy na unikalne.

System również wyszuka klientów, którzy mają podobne nazwy i jeżeli takich znajdzie, wypisze je pod polem. Można wtedy sprawdzić czy dany klient już w systemie istnieje.

Do danego klienta można dodać do 2 telefonów i 3 adresów email. By wprowadzić kolejny telefon lub email należy nacisnąć przycisk + (1).

Niektóre pola formularza zostały ukryte by formularz był bardziej czytelny. By pokazać te pola należy wcisnąć przycisk Pokaż dane dodatkowe.

Można również wybrać jaki ekran pojawi się po zatwierdzeniu formularza. Wystarczy wybrać odpowiednią opcję z listy rozwijanej (1)

Informacja

w formularzu należy uzupełnić wszystkie pola z gwiazdką