By zwiększyć skuteczność Twoich działań przygotowaliśmy szereg przydatnych narzędzi.
Każdy z użytkowników systemu CRM posiada swój indywidualny kalendarz z zadaniami.
Możesz delegować zadanie konkretnemu pracownikowi lub wielu pracownikom jednocześnie.
System CRM może automatycznie wysłać do Ciebie maila lub wiadomość gdy pracownik wykona zlecone mu zadanie.
Co więcej. W tej wiadomości pracownik może zamieścić swoje uwagi po wykonaniu tego zadania. Nic nie umknie Twojej uwadze.
Dla usprawnienia komunikacji pomiędzy użytkownikami systemu inFirma.pl wprowadziliśmy wiadomości dostępne z nagłówka systemu.
Nie ma już potrzeby korzystania z maila, lub komunikatorów typu Gadu-Gadu - wszystko odbywa się w obrębie systemu.
Bez problemu można wyświetlić w kalendarzu użytkownika zadania z kalendarza Google.
Można również zaimportować zadania z Twojego kalendarza do innego programu.