Nie potrzebujesz programu pocztowego - wszystko jest w systemie CRM inFirma.pl
System posiada wzorową integrację z Twoimi mailami. Dzięki ciągłej synchronizacji od razu dowiesz się, że otrzymałeś maila od Twojego klienta - zostaniesz o tym poinformowany w nagłówku systemu.
Do systemu możesz dodać dowolną liczbę Twoich kont firmowych. Co więcej każdy z użytkowników będzie mógł obsługiwać tylko swoje konta.
Dodatkowo system sam przypisze go do odpowiedniego klienta i odnotuje fakt kontaku z nim.
Gdy wysyłasz maila to system z łatwością powiąże go z odpowiednim klientem, stworzy kontakt i zapisze jego treść.
Dodatkowo błyskawicznie wyszukasz np. dokument oferty i wstawisz go jako załącznik.
Jeżeli często piszesz maile o podobnej lub tej samej treści możesz zapisać go jako szablon maila i wykorzystać w przyszłości przy pomocy kilku kliknięć myszy.
W szablonach możesz wykorzystać specjalne tokeny, które system zmiani na właściwe wartości np. nazwisko klienta.
System też umożliwia przeprowadzanie mailingów. Jak to działa? Przygotowujesz odpowiedni szablon maila, wybierasz adresatów z bazy danych systemu, a system automatycznie roześle tego maila do każdego z adresatów indywidualnie.
Mailingi te możesz powiązywać z kampaniami marketingowymi.