Po dłuższej niż zwykle przerwie wprowadzamy nową wersję naszego systemu CRM online inFirma.pl
Najważniejszą zmianą, która się pojawiła to możliwość generowania faktur bezpośrednio w systemie. Podczas dodawania przychodu można zaznaczyć odpowiednią opcję, wybrać produkty (towary lub usługi), które pojawią się jako pozycje na fakturze, określić ich ceny i wygenerować fakturę w formacie PDF. Tak przygotowany plik można następnie z poziomu systemu przesłać do odpowiedniego odbiorcy. Oczywiście w każdej chwili taki dokument można zmienić lub pobrać.
W związku z wprowadzeniem możliwości generowania faktur wprowadziliśmy również moduł Produktów. Jest to baza usług i towarów sprzedawanych przez Twoją firmę, a wykorzystywane są one podczas generowania faktur.
A oto lista jakie inne zmiany wprowadziliśmy do systemu:
- dogrywanie dokumentów, które nie są powiązane z firmami – możliwość tworzenia bazy dokumentów firmowych,
- zaznaczanie firmy jako osoby fizycznej,
- wyszukiwarka firm podczas wybierania firmy z innych formularzy,
- badanie finansowe kampanii w oparciu o rzeczywiste przychody i koszty,
- możliwość włączenia automatycznego powiększania wyceny tematu w momencie gdy łączna wartość przychodów jest wyższa niż jego wcześniejsza wycena,
- dynamiczna wyszukiwarka firm połączona z globalną wyszukiwarką systemu,
- drobne poprawki w obsłudze poczty mailowej,
- menu „statystyki”,
- inne drobne poprawki.