Od ostatniej aktualizacji naszego systemu CRM minął już miesiąc, ale tym razem wprowadzamy całkowicie nowe funkcjonalności oraz, jak zawsze, poprawiamy już istniejące.
Najważniejszą nowością to wprowadzenie obsługi maili. Teraz do systemu można dodać dowolną liczbę kont mailowych (w protokole IMAP), a każde konto może być odczytywane przez różnych użytkowników w zależności od nadanych uprawnień.
W obecnej fazie można tylko czytać maile oraz pobierać załączniki, jednak funkcjonalność z pewnością będzie ulepszana w każdej nowej wersji. Docelowo chcielibyśmy powiązać przychodzące maile z osobami kontaktowymi, firmami czy tematami. Chcielibyśmy również by można było łatwo i szybko dodać każdy mail jako dokument do tematu czy firmy.
Obsługa maili, mimo że najważniejsza z aktualnych nowości, to nie jedyna.
Dodaliśmy możliwość określania prawdopodobieństwa realizacji tematów. Dzięki tej funkcjonalności uzyskujemy przydatną możliwość analizy przeszłej jak i przyszłej sprzedaży generując tzw. lejek sprzedaży.
Kolejną zmianą jest możliwość zaznaczania firm na mapie i określanie tras dojazdu.
- zmiany w nagłówku i menu systemu,
- nowe statusy tematów,
- szybkie filtrowanie po pierwszym znaku nazwy we wszelkich listach,
- możliwość wyboru państwa w firmach,
- przeprojektowanie systemu ulubionych,
- wprowadzenie ulubionych szablonów raportów,
- możliwość przeszukiwania kontaktów wg użytkownika.