Cieszymy się, że nasz system doczekał się kolejnej wersji wraz z nowymi usprawnieniami.
Tym razem na „warsztat” poszły raporty. Raporty mają w sobie ogromny potencjał wyłuskiwania potrzebnych w danym momencie danych z systemu. By to ułatwić przeprojektowaliśmy interfejs generowania raportów. Mamy nadzieję, że generowanie raportów będzie odbywać się teraz bardzo intuicyjnie dzięki podpowiedziom nazw pól, łatwemu definiowaniu warunków oraz szybkiemu podglądowi wyników raportu.
Wraz ze zmianą interfejsu raportów wprowadziliśmy również nowy silnik odpowiedzialny za generowanie wszelkiej maści wykresów w naszym systemie CRM. Wykresy są teraz bardziej interaktywne co znacznie ułatwi odpowiednie i łatwe odczytanie znajdujących się na nich danych.
Oczywiście to nie jedyne zmiany w inFirmie. Dodaliśmy również nowy, bardzo pomocny widżet na stronę główną: Punkty startowe. Jego zadaniem jest łatwy i szybki dostęp do najczęściej używanych funkcji w systemie CRM takich jak wyszukiwarka firm, możliwość dodawania kontaktów czy przychodów itp.
Z mniejszych zmian wymienimy:
- wzbogacenie wyszukiwarki systemowej o przeszukiwanie kosztów i przychodów,
- zmiana tabeli w widżecie „zyski” na czytelny wykres,
- możliwość uruchomienia wykresu z przychodami i kosztami dla danego tematu,
- drobne poprawki związane z ratami przychodów i kosztów.