Pojawiła się aktualizacja naszego systemu oznaczona numerem 3.4.0. Pełną listę zmian znajdziesz w naszej pomocy.
Usprawnienia w mailach
Usprawniliśmy obsługę maili w systemie. Na początek zmieniliśmy nieco dedykowany układ listy maili klientów. Teraz na pierwszy rzut oka dowiesz się, czy mail jest przychodzący czy wychodzący, dzięki pionowemu kolorowemu oznaczeniu. Dodatkowo pojawił się samodzielny przycisk szybkiego podglądu maila.
Podczas wysyłania maila można teraz zapisać go jako szablon maila. W oknie pojawią się dodatkowe możliwości czy oprócz treści maila zapisać również adresatów, temat czy załączniki aktualnie wykorzystywane.
W pozostałych mailach system szuka teraz adresów mailowych, które najprawdopodobniej są od Twojego klienta. Robi to szukając domeny (np. lukana.pl dla emaila biuro@lukana.pl) z adresu maila w już istniejących adresach klientów. Dzięki temu nie umkną Tobie maile od pracowników firm, z którymi współpracujesz.
Dodatkowo maile klientów można teraz dodać do ulubionych, dzięki czemu możesz odłożyć odpowiedź na maila na czas późniejszy mając do niego szybki dostęp.
Postępy wykonania w zadaniach
W zadaniach dodaliśmy nowe edytowalne postępy wykonania zadania. Doskonale sprawdzą się one w zadaniach bezterminowych i w skomplikowanych zadaniach terminowych.
Stworzyliśmy dla nich specjalną stronę z listą zadań z podziałem na postęp ich wykonania. Dzięki przeciąganiu i upuszczaniu łatwo można zmienić postęp każdego z zadań.
Usprawniliśmy również domyślny widok listy zadań. Teraz jest ona bardziej zwięzła i na pierwszy rzut oka widać status i postęp wykonania każdego z zadań.
Widżety
Jak zawsze udoskonalamy też nasze widzety. Dziś pojawiła się możliwość skopiowania widżetu oraz przesunięcia widżetu do innej zakładki. Pojawiły się również nowe dedykowane widżety. Jednym z nich jest lista przycisków dodawania różnych obiektów np. klientów. Opcja przydatna szczególnie dla nowych użytkowników.
W szczegółach tematu pojawił się nowy dedykowany widżet przedstawiający przebieg zmian statusów tematu. Z wykresu tego można wyczytać jak szybko przebiegał proces pozyskania tematu.
Inne zmiany
- możliwość ponownej wysyłki maila,
- pomijanie kresek i spacji podczas sprawdzania numeru NIP,
- widżety powiązane z dokumentami w szczegółach klienta i tematu,
- zmiana dedykowanej listy tematów,
- globalna wyszukiwarka sprawdza również miejscowość i adres klienta,
- poprawka błędów i aktualizacja bibliotek