Dzisiejsza aktualizacja jest dla nas dużą aktualizacją ze względu na nowe, rozwojowe funkcjonalności jak powiadomienia push oraz dostęp do API. Pełna lista zmian znajduje się w naszej pomocy.
Powiadomienia push
Powiadomienia push to powiadomienia obsługiwane przez przeglądarkę, ale wyświetlają się nawet wtedy, gdy jest ona wyłączona. Powiadomienie takie może się wyświetlić na głównym ekranie Twojego smartfonu lub w Centrum Powiadomień systemu Windows 10.
W chwili obecnej można łączyć powiadomienie o zadaniu do wykonania. Jeżeli funkcjonalność się spodoba naszym użytkownikom to rozszerzymy je o inne.
Ciemny motyw systemu
Ciemny motyw dla stron internetowych to bardzo popularny trend w sieci. Dołączyliśmy do niego również i my, tym bardziej, że ciemny motyw to również niższe zużycie energii przez nasze monitory LCD.
Motyw systemu CRM może być połączony z motywem przewodnim całego systemu operacyjnego (i tak jest domyślnie). Jeżeli więc używasz ciemnego motywu na komputerze to system również przybierze ciemne barwy.
Korekty faktur
Co prawda inFirma to przede wszystkim system CRM i to marketing jest naszą główną osią, ale wielu klientów sugerowało, że w systemie powinna być opcja wystawiania faktur korygujących. Dziś nadrabiamy tę zaległość. Z systemu teraz można wystawić korektę do wcześniej wygenerowanej faktury.
API
Nasza największa zmiana. Dostęp do API. Dzięki API można sterować systemem spoza systemu, co umożliwia komunikację np. z Twoja stroną internetową. Dzięki API możesz dodać klienta, który zarejestrował się na Twojej stronie, możesz dodać zadanie gdy ktoś złoży zamówienie w sklepie internetowym czy też dodać kontakt gdy ktoś uzupełni formularz kontaktowy. Wszystko to w bezpieczny i automatyczny sposób.
Jest to na razie dostęp testowy – bez żadnych ograniczeń, jednak nie wszystkimi aspektami systemu można sterować. Zgodnie z zapotrzebowaniem naszych klientów będziemy rozwijać tę funkcjonalność.
Dokumentacja API dostępna jest w pomocy.
Być może w kolejnych wersjach nasz system będzie wzbogacał się o integracje z innymi, zewnętrznymi systemami.
Avatar klienta i integracja z Gravatar oraz czytnik RSS
Dla szybszej identyfikacji klienta (i osoby kontaktowej) dodaliśmy możliwość dogrywania do nich zdjęcia. Lecz zdajemy sobie sprawę, że dogrywanie logo do klientów może być procesem uciążliwym dlatego dodaliśmy również integrację z serwisem Gravatar, który umożliwia wyświetlenie zdjęcia powiązanego z danym adresem email. Jeżeli więc Twój klient wgrał tam swojego avatara to automatycznie będzie się on wyświetlał w systemie. Także zachęcamy każdego do stworzenia swojej globalnej identyfikacji graficznej.
W menu dodatkowym pojawił się również prosty czytnik kanałów RSS. Kanały RSS są agregatami artykułów i nowości danej strony internetowej. Domyślnie wyświetlają się tam nowości na naszym blogu. Nie stoi jednak nic na przeszkodzie by każdy z użytkowników widział tam treści z branżowych stron internetowych.
Pozostałe nowości
Poza wyżej wymienionymi nowościami nowości to:
- możliwość dodania szablonów raportów do ulubionych
- możliwość wyświetlenia wszystkich adresatów w pozostałych mailach
- możliwość połączenia uprawnienia finansów z klientami
- poprawki w plikach JPK generowanych z systemu
- poprawki odkrytych błędów