W nowej wersji naszego systemu CRM pojawiło się wiele nowości związane z zależnymi tematami.
By wyjaśnić nowe funkcjonalności przyjmijmy, że prowadzimy firmę projektującą strony internetowe i wyobraźmy sobie sytuację, w której Klient prosi nas o wykonanie portalu internetowego. Jednak z powodu natłoku prac decydujemy się zlecić prace związane z projektem graficznym tej strony innej firmie. Zakładamy wówczas dwa tematy – jeden temat do firmy naszego Klienta oraz drugi związany z firmą dostawcy projektu graficznego. Oba tematy są ze sobą związane.
Tutaj przychodzi nam z pomocą nowa opcja – tematy zależne. Podczas definiowania tematu możemy wskazać, jakie tematy są podrzędne lub nadrzędne do niego. W tym przypadku temat projektu graficznego byłby podrzędny w stosunku do tematu portalu internetowego.
Wróćmy do przykładu. Projekt graficzny został wykonany i teraz musimy za niego zapłacić. Dodajemy więc nowy koszt i przypisujemy go do tematu projektu graficznego. Ale przecież ten koszt obciąża też koszty całego portalu internetowego. Wykorzystamy w tym przypadku kolejną nowość w systemie – dodatkowe rodzaje kosztów i przychodów.
Dzięki tej opcji możemy dany koszt czy przychód powiązać z kilkoma równoważnymi rodzajami.
Dodatkowe rodzaje kosztów czy przychodów są z reguły ukryte we wszelkich zestawieniach, więc nie zafałszują wyników poprzez podwójne zliczenie.
W systemie pojawiły się również inne nowości jak np. szybki podgląd i edycja uwag. W każdej z list pojawiła się nowa ikonka – żółta ikonka uwag. Po najechaniu na nią pojawi się chmurka z aktualnymi uwagami, a po kliknięciu okienko z możliwością szybkiej edycji bez konieczności edycji szczegółowej.
Lista mniejszych zmian w systemie CRM:
- przeprojektowanie listy tematów – zmniejszenie kolumny priorytetów, zastąpienie kolumny grupa tematu kolumną status tematu,
- czytelna tabelka z przychodami, kosztami i zyskami z tematu,
- dodanie listy tematów do danych firmy,
- możliwość zaznaczenie dowolnego wiersza w tabelach poprzez kliknięcie,
- możliwość określania przewidywanych kosztów tematu zamiast jego zyskowności,
- nowe pole zyskowność w raportach tematów,
- nazwa firmy w zadaniach,
- możliwość definiowania godziny i kategorii podczas dodawania nowych terminów spotkań,
- poprawki drobnych błędów.