CRM – wersja 1.20

Dziś udostępniamy kolejną aktualizację systemu oznaczoną numerem 1.20

Wraz z nią pojawiła się możliwość podmiany pliku dokumentu na inny – nie trzeba już usuwać dokumentu i dodawać nowy. Taką podmianę pliku dokumentu można wykorzystać zarówno w kosztach jak i przychodach.

Nadpisywanie dokumentów - inFirma 1.20

 

W danych szczegółowych Klienta oraz Tematu pojawiła się lista sprzedanych jemu produktów. Jest ona tworzona na podstawie wystawionych w systemie faktur.

Produkty sprzedane Klientowi - inFirma wersja 1.20

 

Poza tym pojawiły się drobne zmiany typu:

  • w raportach można wykorzystać opcje „wczoraj”, „bieżący tydzień”, „poprzedni tydzień”,
  • podczas dodawania tematu lub jego edycji można powiązać go z projektem,
  • drobna zmiana związana z uprawnieniami związanymi z projektami,
  • możliwość wyłączenia potwierdzenia usunięcia maila.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *