CRM inFirma – wersja 1.18

Jeszcze przed świętami oddajemy Wam nową wersję naszego system CRM online inFirma. Wersja jest oznaczona numerkiem 1.18

W tej wersji skupiliśmy się na usprawnieniu działu Produktów. Umożliwiliśmy importowanie produktów do systemu, a także udostępniliśmy szereg statystyk z nimi związanych np. Najczęściej kupowane produkty, miesięczna sprzedaż produktu czy listę klientów kupujących danych produkt.

Sprzedaż produktu - CRM online inFirma wersja 1.18

Gdyby tego było mało można w raportach przychodów wykorzystać pola związane z produktami dostosowując informacje do swoich potrzeb.

Ulepszyliśmy również dotychczas statyczną prawą kolumnę w systemie. Zbudowaliśmy ją w oparciu o widżety (podobnie jak stronę główną). Dzięki temu każdy użytkownik może wybrać informacje jakie w niej się pojawią. Czy to będzie wycinek kalendarza, wyszukiwarka czy notatnik firmowy zależy od indywidualnych preferencji użytkownika.

Widżety w prawej kolumnie - CRM online inFirma wersja 1.18

 

Istotna zmiana pojawiła się również w kalendarzu. Mianowicie teraz po kliknięciu w zadanie pokazują się najbardziej potrzebne operacje związane z tym zadaniem np. numer telefonu klienta czy jego adres email lub najpotrzebniejsze przyciski typu Oznacz jako zadanie wykonane lub dodaj kontakt z Klientem.

Chmurka zadań - CRM online inFirma - wersja 1.18

 

Inne zmiany to:

  • możliwość zdefiniowania akcji po kliknięciu w telefon lub link (np. otwarcie programu skype),
  • nowe pola w raportach oraz operator „jest równy” i „nie jest równy”,
  • ułatwione przekazywanie Klientów wraz z uprawnieniami między użytkownikami,
  • możliwość generowania duplikatu faktury,
  • mądrzejsze sugerowanie numeru faktury (oparte o datę przychodu),
  • możliwość szukania maili po odbiorcy,
  • optymalizacja działania kalendarza

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *