Jeszcze przed świętami oddajemy Wam nową wersję naszego system CRM online inFirma. Wersja jest oznaczona numerkiem 1.18
W tej wersji skupiliśmy się na usprawnieniu działu Produktów. Umożliwiliśmy importowanie produktów do systemu, a także udostępniliśmy szereg statystyk z nimi związanych np. Najczęściej kupowane produkty, miesięczna sprzedaż produktu czy listę klientów kupujących danych produkt.
Gdyby tego było mało można w raportach przychodów wykorzystać pola związane z produktami dostosowując informacje do swoich potrzeb.
Ulepszyliśmy również dotychczas statyczną prawą kolumnę w systemie. Zbudowaliśmy ją w oparciu o widżety (podobnie jak stronę główną). Dzięki temu każdy użytkownik może wybrać informacje jakie w niej się pojawią. Czy to będzie wycinek kalendarza, wyszukiwarka czy notatnik firmowy zależy od indywidualnych preferencji użytkownika.
Istotna zmiana pojawiła się również w kalendarzu. Mianowicie teraz po kliknięciu w zadanie pokazują się najbardziej potrzebne operacje związane z tym zadaniem np. numer telefonu klienta czy jego adres email lub najpotrzebniejsze przyciski typu Oznacz jako zadanie wykonane lub dodaj kontakt z Klientem.
Inne zmiany to:
- możliwość zdefiniowania akcji po kliknięciu w telefon lub link (np. otwarcie programu skype),
- nowe pola w raportach oraz operator „jest równy” i „nie jest równy”,
- ułatwione przekazywanie Klientów wraz z uprawnieniami między użytkownikami,
- możliwość generowania duplikatu faktury,
- mądrzejsze sugerowanie numeru faktury (oparte o datę przychodu),
- możliwość szukania maili po odbiorcy,
- optymalizacja działania kalendarza