Udostępniliśmy nową wersję systemu CRM online inFirma.pl o numerze 1.16, a wraz z nią wiele ciekawych opcji.
Najciekawszą z nowych funkcjonalności są szablony maili. Służą one do wielokrotnego wysyłania tych samych wiadomości. Istnieje możliwość wstawiania do szablonów specjalnych pól, które podczas wysyłania są zamieniane na konkretne wartości takie jak np. nazwisko i imię Klienta, nazwa tematu czy wartość wystawionej faktury VAT. Szablony maili znacząco ułatwiają komunikację z Klientem tym bardziej, że dostęp do nich jest możliwy bezpośrednio ze szczegółów klienta, tematu czy przychodu.
Zmian doczekała się również mapa Klientów. Teraz w prosty sposób możesz zaznaczyć tylko tych Klientów, których chcesz np. z województwa Małopolskiego. Duże skupisko klientów w jednym obszarze jest teraz zgrupowane by mapa działała szybciej i była bardziej czytelna.
Utworzyliśmy również szablony numeracji dokumentów. Teraz system automatycznie wygeneruje numer kolejnego dokumentu wg Twojego wzoru.
Dodaliśmy również nowe widoki do kalendarza z zadaniami – widoki list, które są krótsze w stosunku do tradycyjnego kalendarza.
Pozostałe zmiany to:
- prosta możliwość wyboru adresata maila spośród maili firmowych,
- możliwość pobrania wszystkich załączników z maila jako zip,
- możliwość sterowania panelami,
- możliwość generowania dokumentów w języku angielskim,
- waluty w produktach, ofertach i fakturach,
- łatwe, przekazywanie prowadzenia klientów i tematów między użytkownikami,
- poprawki błędów